23 Eylül 2015 Çarşamba

Yıldız Tilbe Biçare Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Son derece kaliteli şarkılara imza atan Yıldız Tilbe adlı harika sesin en beğenilen şarkılarından olan Biçare sizlerle... Efsane şarkı Yıldız Tilbe Biçare dinlemek ve şarkı sözlerini okumanız için aşağıya ekledik.Türkiye'nin en iyi şarkıcılarından olan Yıldız Tilbe tarafından söylenen Biçare şarkısı sizlerle.Biçare şarkısının sözleri hepimizi kalbimizden yaraladı, şarkı sözlerini aşağıya eklemiş bulunuyoruz.Yıldız Tilbe umarız bu kadar kaliteli parçalar yaptığı çizgisinde yürümeye devam etsin.

Yıldız Tilbe - Biçare Dinle



Yıldız Tilbe Biçare Şarkı Sözleri

titriyor ellerim tutamıyorum
yaş dolu gözlerim, göremiyorum
kaderim insafsız, yenemiyorum
aşkım biçare, ben biçare

bu heyecan kalbimi bir gün durduracak
açtığın yaraları söyle kim saracak
sen gelirsen şifa bulurum ancak
aşkım biçare, ben biçare

sana gelen yollar, uzun bitmiyor
hasretin gözümde her an tütüyor
perişan halimi kimse sormuyor
aşkım biçare, ben biçare 


Yıldız Tilbe Biçare Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder