18 Eylül 2015 Cuma

Kiralık Aşk 14.Bölümde Çalan Gel Sarıl Bana Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri

Kiralık Aşk adlı dizi aracılığıyla duyduğumuz Gel sarıl bana sarıl seni istiyorum şarkısı çok sevildi, bu yüzden eklemek istedik.Gel sarıl bana sarıl seni istiyorum şarkısını hangi şarkıcı söylüyor sorunun cevabını hemen veriyoruz. Kiralık Aşk Gel sarıl bana sarıl seni istiyorum şarkısını Sezen Aksu söylemekte.Efsane isim Sezen Aksu tarafından söylenen Gel sarıl bana sarıl seni istiyorum şarkısının şarkı sözlerini hemen aşağıda bulabilirsiniz.Sezen Aksu Gel sarıl bana sarıl seni istiyorum adlı şarkıyı söyleyerek harika bir iş başarmış olduğunu düşünüyoruz. Kiralık Aşk 14.bölümde çalan şarkı sizlerle...

Kiralık Aşk - Sezen Aksu - Gel sarıl bana sarıl seni istiyorum Dinle


Kiralık Aşk - Sezen Aksu - Gel sarıl bana sarıl seni istiyorum Şarkı Sözleri

Dün bütün gece seni düşündüm yanarak 
Bir an geldi zannettim kalbim duracak 
Ellerim tutuştu hasretini okşayarak 

Nasıl istedim istedim deliler gibi 
Sayıkladım hep sıcak sıcak nefesini 
Gel ne olursun gel son defa sev beni 

Gel sarıl bana sarıl seni istiyorum gel 
Neden bilmem özlüyorum ellerini ver 
Yok yalan değil artık inkar etmiyorum yeter 
Hatta belki seviyorum istiyorsan eğer 

Bu gece gel yarın istersen yine git 
Hatta unut ne varsa verdiğin al götür öyle git 
Eve kokun siner duvarlara sesin 
Hatta unut sen dün gece nerdeydin kimle seviştin

Kiralık Aşk 14.Bölümde Çalan Gel Sarıl Bana Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder