10 Eylül 2015 Perşembe

İnadına Aşk 11.Bölümde Çalan Öyle Yağma Yok Dinle & Sözleri

Gönüllerimizde taht kurmuş efsane tanımına uyan dizi, İnadına Aşk dizisinde çalan bu harika şarkıyı, Başka Çare Yok(Sor) şarkısını sizlerle paylaşıyoruz.Aslına bakarsanız İnadına Aşk dizisinde çalan Başka Çare Yok(Sor) adlı şarkıyı Cem Belevi söylüyor.Cem Belevi adlı şarkıcının söylediği Başka Çare Yok(Sor) şarkısının şarkı sözlerini aşağıya ekliyoruz.Cem Belevi tarafından söylenen Başka Çare Yok(Sor) şarkısını beğeneceğinizi temmenni ediyoruz.

İnadına Aşk - Cem Belevi - Başka Çare Yok(Sor) Dinle



İnadına Aşk - Cem Belevi - Başka Çare Yok(Sor) Şarkı Sözleri

Sor, yerleri yaratan Gökleri yaratan
Altı günde bilir halimi ona sor
Sor, Dertleri yaşatan derman arataran 
kara günde  Bilir halimi, ona sor

Bana Sorma benim halimi
Vaktimi keyfim yerindeyken
Bir Zalim sevdim bitti elimdeyken
Kor oldum, yandım oldum huzurumdan
offfff...

Öyle yağma yok, ya gelir ya gider
Bir karar verirsin
Baştan sağma yok, ya sever ya siler
Sen Aşkı bilirsin, Başka çare yok 


İnadına Aşk 11.Bölümde Çalan Öyle Yağma Yok Dinle & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder