5 Eylül 2015 Cumartesi

Cem Belevi Sor Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Şarkı Sözü

Hepinize selamlar, sozleridinle.com olarak bu yazımızda cem belevi'nin son şarkısı olan sor adlı şarkıyı paylaşıyoruz. Peki Cem Belevi kim ? Cem Belevi bir çoğunuzun inadına aşk adlı dizide gördüğü, hem oyuncu hemde şarkıcı olan biridir. Son derece kaliteli şarkılara imza atan cem belevi, özellikle genç kızlar tarafından oldukça beğeniliyor. Cem Belevi Sor şarkısını dinledik ve beğendiğimizi söyleyebiliriz. Umarım sizde beğenirsiniz. Şarkıya yorum yaparsanız memnun oluruz, hepinize iyi dinlemeler diliyoruz, sağlıcakla...

Cem Belevi Sor Dinle




Cem Belevi - Sor Şarkı Sözleri

Sor, yerleri yaratan Gökleri yaratan
Altı günde bilir halimi ona sor
Sor, Dertleri yaşatan derman arataran 
kara günde  Bilir halimi, ona sor

Bana Sorma benim halimi
Vaktimi keyfim yerindeyken
Bir Zalim sevdim bitti elimdeyken
Kor oldum, yandım oldum huzurumdan
offfff...

Öyle yağma yok, ya gelir ya gider
Bir karar verirsin
Baştan sağma yok, ya sever ya siler
Sen Aşkı bilirsin, Başka çare yok 



Cem Belevi Sor Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Şarkı Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder