11 Eylül 2015 Cuma

Mustafa Ceceli & Bengü Düeti - Unutamam Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri

Hala ilk günkü kadar sevilen Unutamam şarkısını ve hemen sonra çıkmış klibini ve bununla beraber şarkı ait sözleri siz değerli üyelerimize özel paylaştk. Unutamam şarkısını umuyuoruz ki seveceksiniz.Mustafa Ceceli - Bengü 2015 şarkılarını da paylaştığımız sitemizde Mustafa Ceceli - Bengü'ye ait diğer düetlere de ulaşabilmektesiniz.Bulunmaz nimet olan Mustafa Ceceli - Bengü Unutamam düet şarkı sözlerini hemen aşağıya kaydediyoruz, aşağıdan ulaşabilirsiniz.Sitemizi sık sık ziyaret edin, yeni eklenen dizi şarkılarından ve güncel şarkı sözlerinden mahrum kalmayın.

Mustafa Ceceli - Bengü - Unutamam Dinle


Mustafa Ceceli - Bengü Unutamam Şarkı Sözleri

Unutmadım unutamam
Kara sevdam merak etme
Yaşamaksa yaşadım lakin
Canımın çoğu kaldı sende

Pişman mıyım asla
Güzelleştim yasla
Sevmedim mi sevdim evet
Senden sonra ihtirasla

Ama benim ciğerim yanar
Ten oyalanır can kanar
İki gözüm iki çeşme
Haberin yok içerime içerime akar


Mustafa Ceceli & Bengü Düeti - Unutamam Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder