23 Eylül 2015 Çarşamba

Cem Adrian Her Aşkın Bir Şarkısı Var Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Sene 2015, efsane isim olan Cem Adrian, Her Aşkın Bir Şarkısı Var adlı şarkısını piyasaya sürdü. Her Aşkın Bir Şarkısı Var şarkı sözlerini hemen aşağıda bulabilmektesiniz.Her Aşkın Bir Şarkısı Var adlı şarkıyı söyleyen Cem Adrian adlı şarkıcımıza ait diğer şarkıları ve şarkı sözlerini de sitemizde bulabilirsiniz.Her Aşkın Bir Şarkısı Var şarkısını Cem Adrian söylüyor, biz beğendik eminiz sizde beğenirsiniz.Her Aşkın Bir Şarkısı Var şarkısı umarım hep beğenerek dinlediğiniz türden bir şarkı olacaktır.

Cem Adrian - Her Aşkın Bir Şarkısı Var Dinle


Cem Adrian Her Aşkın Bir Şarkısı Var Şarkı Sözleri

HER AŞKIN BİR ŞARKISI VAR

Bir deniz kıyısında gördü onu gözlerim...
Bir sabah kuytusunda değdi ona ellerim...
Saçları rüzgar gibi savurur geçer beni...
Taze bir bahar gibi sardı beni sevgilim...

Şimdi çok uzaklardan, geçmişe bakıyorum...
Gökyüzünde yıldızlar, hep onu arıyorum...
Kalbim bir yaprak gibi, avucunun içindeki...
O sanki sonbahar gibi, sardı beni sevgilim...

Sevgilim… Sevgilim… Sevgilim…
Her aşkın bir şarkısı var…


Cem Adrian Her Aşkın Bir Şarkısı Var Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder