11 Şubat 2016 Perşembe

İrem Derici Seni Çok Seviyorum Şarkı Sözleri

Son zamanların en sevilen şarkıcısı olarak kabul gören İrem Derici 2016 albümü dahilinde çıkardığı Seni Çok Seviyorum şarkısı sizlerle.Seni Çok Seviyorum gibi şarkılar bizleri hep mutlu edecek türden şarkılardır, bu güzel şarkının yazarı İrem Derici.Seni Çok Seviyorum şarkısının klibini paylaştığımız sitemizde biraz alta inerek Seni Çok Seviyorum şarkı sözlerini bulabilirsiniz.Seni Çok Seviyorum şarkısı umarız ki bizi mutlu ettiği kadar sizi de mutlu eder.

İrem Derici - Seni Çok Seviyorum Dinle

irem derici seni çok seviyorum
irem derici seni çok seviyorum

İrem Derici Seni Çok Seviyorum Şarkı Sözleri

Bazen Saçmalıyor İnsan,
Bazen Bilemiyor Kıymetini Aşkın
Sanki Her Gün Mü Yaşıyor ?
Bazen Kaşınıyor Insan,
Bazen Göremiyor Gerçeğini Aşkın
Öyle Kolay Sanıyor..

Hadi Bi Bak Bize, Geldik Göze.
Çok Zor Değil Mi Ayrı Kalmak ?
Vakit Varken Gel Barışalım.
Tek Derdimiz Mutlu Olmak.

(2x)
Bu Kadar Zor Mu ?
Bu Kadar Zor Mu ?
Bu Kadar Zor Mu, Söyle?

(2x)
Bu Kadar Zor Mu Mutlu Olması Sence ?
Aşkımız Dünyada Dört Yapraklı Yonca
Hayatın Anlamı Üç Kelime Bence
Seni Çok Seviyorum

İrem Derici Seni Çok Seviyorum Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder