24 Eylül 2015 Perşembe

İnadına Aşk Sevdim Seni Bir Kere Başkasını Sevemem Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri

Harika bir dizi olarak kabul edebileceğimiz İnadına Aşk adlı dizimizin 13.bölümünde çalan Sevdim Seni Bir Kere Başkasını Sevemem şarkısı herkesin sevgisini elde etti.Efsane şarkı( Sevdim Seni Bir Kere Başkasını Sevemem) Teoman kaleminden çıkmadır, inanılmaz derecede harika bir şarkı diye düşünüyoruz.Teoman Sevdim Seni Bir Kere Başkasını Sevemem şarkısının klibini ilk olarak biz paylaşıyor ve şarkı sözlerini de hemen aşağıya sizler için ekliyoruz.Olabildiğince çok sitemizi ziyaret edin ki güncellemelerden haberdar olun. Çınar ve sevim yüzük takılırken çalan şarkı sizlerle... Yorumları bekliyor olacağız.


İnadına Aşk - Teoman - Sevdim Seni Bir Kere Başkasını Sevemem Şarkı Sözleri

Sevdim seni bir kere başkasını sevemem..
Deli diyorlar bana desinler değişemem..
Desinler değişemem desinler değişemem..
Hayatta en zor olan bir insanı tanımak!!!
Kabul etmek huylarını değişmeden bir olmak..
Sevgi anlaşmak değildir nedensizce sevilir.
Bazen küçük bir an için ömür bile verilir..
Sevdim seni bir kere başkasını sevemem..
Deli diyorlar bana desinler değişemem..
desinler değişemem desinler değişemem..
Daha yolun başındasın değişirsin diyorlar.
Oysa sana çıkıyor bildiğim bütün yollar..
Sevgi anlaşmak değildir nedensizce sevilir
Bazen küçük bir an için ömür bile verilir..


İnadına Aşk Sevdim Seni Bir Kere Başkasını Sevemem Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder