23 Eylül 2015 Çarşamba

Cem Adrian Sen Sakın Unutma Beni Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Son zamanların en sevilen şarkıcısı olarak kabul gören Cem Adrian 2015 albümü dahilinde çıkardığı Sen Sakın Unutma Beni şarkısı sizlerle.Her yerde aranan Sen Sakın Unutma Beni şarkısı, şarkısına ait sözleri ve klibini siz sevgili SozleriDinle.com takipçilerimizle paylaşmazsak olmaz dedik ve Sen Sakın Unutma Beni şarkısı sizlerle... Sen Sakın Unutma Beni şarkısının sözleri oldukça anlamlı bu yüzden bu şarkının sözleri çok beğenildi.Cem Adrian Sen Sakın Unutma Beni adlı şarkıyı söyleyerek harika bir iş başarmış olduğunu düşünüyoruz.

Cem Adrian - Sen Sakın Unutma Beni Dinle


Cem Adrian Sen Sakın Unutma Beni Şarkı Sözleri


SEN SAKIN UNUTMA BENİ

Bir veda cümlesi dudağımda duran…
Ayrılığın eli kalbime dokunan…
Hüzünlü bir rüzgar saçımda dolaşan…
Ayak sesleridir gözlerime dolan…

Sen sakın unutma beni…
Unutursan söner gözlerimin feri…
Sen sakın unutma beni…
Unutursan solar gökkuşağının rengi…
Sen sakın unutma beni…
Unutursan dönmez kuşlar göçten geri…
Sen sakın unutma beni…
Unutursan küser çocuklar, konuşmaz hiçbiri…

Kıyıya çarpıyor serin dalgaların…
İçleri sızlıyor beyaz martıların…
Bir şarkı çalıyor dinleme sakın…
Kalpleri acıyor unutulan aşıkların…



Cem Adrian Sen Sakın Unutma Beni Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder