11 Eylül 2015 Cuma

Seçil Akın Mola Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Seçil Akın 2015 yılının en gözde şarkısını çıkardı, Mola sizlerle... Seçil Akın Mola şarkısının sözlerini aşağıda bulabilir ve dinleyebilirsiniz.Seçil Akın 2015 şarkılarını da paylaştığımız sitemizde Seçil Akın adlı şarkıcıya ait diğer şarkılara da ulaşabilmektesiniz.Seçil Akın dışında bir çok şarkıcının şarkısını ve sözlerini paylaşıyor olduğumuz sitemizde hemen aşağıdan Mola şarkısının sözlerini bulabilmektesiniz.Mola şarkısı efsane bir şarkı olmuş gerçekten, biz çok sevdik.

Seçil Akın Mola Dinle



Seçil Akın Mola Şarkı Sözleri

Rotamı verdim yüreğimi serdim
Kabul etsen ne olur
Tabağına benden bir parça aşk koysam
Sana dokunur
İpleri verdim dolayıp karmaşık aşk mı olur
Dolanınca çözüp bitince böyle bir aşk mı olur

Ben aşkı anlamadım hiçbir zaman
Arkadaşken iyiydik şimdi oluverdik düşman

Bu gece çıkacağım şehirler arası yola
Sola çekip vereceğim ekmek arasıyla mola
Bu gece çıkacağım şehirler arası yola
Aşka vereceğim ekmek arasıyla mola

Seçil Akın Mola Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder