6 Eylül 2015 Pazar

Koray Avcı Didim Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Şarkı Sözü

Hepimizin bayıldığı şarkıcı olan Koray Avcı adlı şarkıcının son çıkardığı şarkısı Didim geçtiğimiz günlerde yayınlandı. Didim şarkısını ve Didim sözlerini bulabilirsiniz.Didim şarkısını gördüğünüz gibi Koray Avcı söylemektedir.Koray Avcı Didim şarkısının klibini ilk olarak biz paylaşıyor ve şarkı sözlerini de hemen aşağıya sizler için ekliyoruz.Didim şarkısını umarız sizde bizim kadar beğenirsiniz.

Koray Avcı Didim Dinle


Koray Avcı Didim Şarkı Sözleri

Ne de güzel olurdu
Ayrılık olmasaydı
Aklıma geldiğinde
Gözlerim dolmasaydı

Ayrılıklar zamansız
Acıtır yüreğimi
Bu dert böyle amansız
Yakıyor ciğerimi

Ayrılıklar Zamansız
Acıtır yüreğimi
Bu dert böyle amansız
Yakıyor ciğerimi

Güneş batarken ay
tutarken Bulutları
Denizler ağlamazdı


Koray Avcı Didim Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Şarkı Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder