5 Eylül 2015 Cumartesi

Kiralık Aşkta Çalan Canım Senle Olmak İstiyor Sözleri & Dinle

Hala ilk günkü kadar sevilen Canım Senle Olmak İstiyor şarkısını ve hemen sonra çıkmış klibi çok sevildi. Kiralık Aşkta 12.bölümde çalan  Canım Senle Olmak İstiyor şarkısını umuyuoruz ki bizim kadar beğeneceksiniz. Herkesin aradığı Canım Senle Olmak İstiyor şarkısını siz takipçilerimizle paylaşmak istedik, siz Kiralık Aşk severlerin bu şarkıya bayılacağını düşündük. Canım Senle Olmak İstiyor şarkısını Özdemir Erdoğan sayesinde tanıdık, oldukça kaliteli bir parça diyebiliriz.Sitemizi sık sık ziyaret ederek yeni eklenen dizilerde çalan şarkılardan ve şarkı sözlerinden haberdar olabilirsiniz.

Özdemir Erdoğan Canım Senle Olmak İstiyor Dinle

Özdemir Erdoğan Canım Senle Olmak İstiyor Sözleri

Nasıl oldu anlamadım tanıştık birdenbire 
Nedenini sorma boş yere 
Seni kucaklamak geldi içimden 
Kendimi tutamadım 
İşte geldim yanına 

Anladım sendin aradığım hayatım boyunca 
Kim koşup açmaz hemen aşk kapıyı çalınca 
Yalnız yaşamak zor beklemek ondan da zor 
Çektiklerim artık yeter gel benimle ol 
Mantık, irade, kuvvet sevince pek işlemiyor 
Canım seninle olmak istiyor 

Nasıl oldu anlamadım tanıştık birdenbire 
Nedenini sorma boş yere 
Seni kucaklamak geldi içimden 
Kendimi tutamadım 
İşte geldim yanına 

İnanmazdım sevgiye gülerdim ben herkese 
Derdim, insan kısmetini kendi bulur isterse 
Oysa sözler ne kadar boş insan sevince 
Kalbim sanki deli gibi seni görünce 
Mantık, irade, kuvvet sevince pek işlemiyor 
Canım seninle olmak istiyor.

Kiralık Aşkta Çalan Canım Senle Olmak İstiyor Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder