8 Eylül 2015 Salı

Mustafa Sandal Ben Olsaydım Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Enfes tanımına uyan bir isim Mustafa Sandal, 2015 yılında çıkarmış olduğu Ben Olsaydım şarkısı her yerde aranan bir şarkıdır.Türkiye'nin en iyi şarkıcılarından olan Mustafa Sandal tarafından söylenen Ben Olsaydım şarkısı sizlerle.2015 yılının en iyi şarkısı olacağa benzeyen Ben Olsaydım şarkısının şarkı sözleri sizler için hemen aşağıda! Ben Olsaydım şarkısı efsane bir şarkı olmuş gerçekten, biz çok sevdik.

Mustafa Sandal - Ben Olsaydım Dinle



Mustafa Sandal Ben Olsaydım Şarkı Sözleri

Seni yakalamak için ışık hızında bakıyorum 
Gözlerini kaçırma karşında burdayım 
Daha iyi tanımak için dudağını okuyorum 
Sakın sözünü bitirme büyü bozulmasın
İkimizden biri yalan söylüyor
Hangimiz haklı önemli değil
Bu gece günahlar hesap sormuyor 
İnkara mahkum değiliz 
İkimizden biri farklı söylüyor 
Hangimiz farklı önemli değil 
Bu gece günahlar hesap sormuyor 
İnkara mahkum değiliz 
Kafesinin kapısını açıp girerdim 
Hoşgeldin aşkıma diye diye 
Yılların acısını söküp atardık 
Yanında ben olsaydım 
Kafesinin kapısını kırıp girerdim 
Kavuştum aşkıma diye diye 
Yılların acısını söküp atardık 
Yanında ben olsaydım


Mustafa Sandal Ben Olsaydım Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder