24 Eylül 2015 Perşembe

Aydın Kurtoğlu Öptüm Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Aydın Kurtoğlu son derece tanınan bir şarkıcı, 2015 yılında çıkardığı Öptüm şarkısı herkes tarafından büyük ilgi gördü.Çok beğenilen ve bir o kadarda tepki çeken Öptüm şarkısı, şözleri ve klibini paylaşmak istedik. Sözlerini Hande Ünsal yazmıştır. Öptüm şarkısını çok seveceksiniz.Öptüm şarkısının klibini paylaştığımız sitemizde biraz alta inerek Öptüm şarkı sözlerini bulabilirsiniz.Aydın Kurtoğlu umarız bu kadar kaliteli parçalar yaptığı çizgisinde yürümeye devam etsin.

Aydın Kurtoğlu - Öptüm Dinle


Aydın Kurtoğlu Öptüm Şarkı Sözleri

Samimiyeti kaybettik ,
Bu aşkta ikimize de yer kalmadı
Hep gururdan vazgeçtik ama mutlu son diye bir şey olmadı
Kara kaşına gözüne, ne de yılanı deliğinden çıkaran sözüne
Kendime söz verdim , kanmayacağım bile bile 
Bu sefer dönüş olmayacak
Bil ki yanına da kalmayacak
Yetmedi gücün sana sözüm
Öptüm hiç acımayacak



Aydın Kurtoğlu Öptüm Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder