7 Eylül 2015 Pazartesi

Deniz Kaya Sen Değilmisin Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Hala ilk günkü kadar sevilen Sen Değilmisin şarkısını ve hemen  sonra çıkmış klibini ve bununla beraber şarkı ait sözleri siz değerli üyelerimize özel paylaştk. Sen Değilmisin şarkısını umuyuoruz ki seveceksiniz.Türkiye'nin en iyi şarkıcılarından olan Deniz Kaya tarafından söylenen Sen Değilmisin şarkısı sizlerle.Sen Değilmisin şarkısının sözleri oldukça anlamlı bu yüzden bu şarkının sözleri çok beğenildi.Sen Değilmisin şarkısı efsane bir şarkı olmuş gerçekten, biz çok sevdik.

Deniz Kaya Sen Değilmisin Dinle

Deniz Kaya Sen Değilmisin Şarkı Sözleri


Sen ağlama gözlerinden düşerim 
Tutmaz olur ne elim ne dizlerim 
Sen gidersen ben kendimi sende kurşuna düzerim 
Derdim büyük yok çare 
  
Ellerinden tuttuğum sen değil misin 
Gözlerine baktığım sen değil misin 
Hasretine yandığım sen değil misin 
Eller kadir bilmez gel neredesin 
Bu dağlara feryadımı söyler dururum 
  
Alnıma yazılan sen değil misin 
Bu dağlara feryadımı söyler dururum 
Sen değil misin 
  
Ben yağmurum sende yağmaya geldim 
Kırılan kalbini öpmeye geldim 
Açmadığın yar kapına yüzüm sürmeye geldim 
Derdim büyük yok çare 
  
Ellerinden tuttuğum sen değil misin 
Gözlerine baktığım sen değil misin 
Hasretine yandığım sen değil misin 
Eller kadir bilmez gel neredesin 
Bu dağlara feryadımı söyler dururum 
Alnıma yazılan sen değil misin 
Bu dağlara feryadımı söyler dururum 
Sen değil misin 




Deniz Kaya Sen Değilmisin Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder