23 Eylül 2015 Çarşamba

Cem Adrian Yalnızlık Senden Daha Çok Seviyor Beni Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Cem Adrian 2015 yılının en gözde şarkısını çıkardı, Yalnızlık Senden Daha Çok Seviyor Beni sizlerle... Cem Adrian Yalnızlık Senden Daha Çok Seviyor Beni şarkısının sözlerini aşağıda bulabilir ve dinleyebilirsiniz.Yalnızlık Senden Daha Çok Seviyor Beni gibi şarkılar bizleri hep mutlu edecek türden şarkılardır, bu güzel şarkının yazarı Cem Adrian.Şarkı sözlerini paylaştığımız Yalnızlık Senden Daha Çok Seviyor Beni şarkısına ait klibini ve şarkının kendisini de yazıda bulabilirsiniz.Sözleriyle bizi kalbimizden yaralayan bu efsane şarkıyı seveceğinizi düşünüyoruz.

Cem Adrian - Yalnızlık Senden Daha Çok Seviyor Beni Dinle


Cem Adrian Yalnızlık Senden Daha Çok Seviyor Beni Şarkı Sözleri

YALNIZLIK SENDEN DAHA ÇOK SEVİYOR BENİ

Bir yanım karanlık…
Bir yanımda güneş…
Ve tam ortasında yalnızım…

Gündüzler sensiz…
Geceler sensiz…
Ve ben hala seni bekliyorum…
Neden hala seni bekliyorum…
Yalnızlık senden daha çok seviyor beni…
Karanlık senden daha sıkı sarılıyor bana…
Düşlerim bazen daha iyi geliyorsa da…
Ben yine sana, ben hala sana aşığım…



Cem Adrian Yalnızlık Senden Daha Çok Seviyor Beni Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder