8 Eylül 2015 Salı

Gökhan Tan Seni Bana Yazsınlar Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Hala ilk günkü kadar sevilen Seni Bana Yazsınlar şarkısını ve hemen sonra çıkmış klibini ve bununla beraber şarkı ait sözleri siz değerli üyelerimize özel paylaştk. Seni Bana Yazsınlar şarkısını umuyuoruz ki seveceksiniz.Seni Bana Yazsınlar adlı şarkı Gökhan Tan tarafından söyleniyor ve zamanında oldukça hit getirmiş bir şarkıdır.Gökhan Tan tarafından söylenen Seni Bana Yazsınlar şarkısı çok farklı bir ses tınısına sahip.Seni Bana Yazsınlar gibi efsane şarkıları paylaşmaya devam edeceğiz.

Gökhan Tan - Seni Bana Yazsınlar Dinle


Gökhan Tan Seni Bana Yazsınlar Şarkı Sözleri

Kıyametler kopuyor içimde yasakları deldim ellerimle
bilen iyi bilir çok zor severim aklım kaldı her şeyinde
düşünüp taşındım bardağı taşırdım kendimde şaşırdım
hayır olsun
elimi tutsaydın tabunu yıksaydın
tene dokunsaydın of geçmiş olsun
şişştt seni bana yazsınlar beni sana yazsınlar
çok bekletmeden gel kaçırmasınlar
sen ayamadın mı
Beni duyamadın mı
Ben kök salmadan gel yazılmasınlar
çabuk olsunlar seni bana yazsınlar
çok bekletmeden gel kaçırmasınla
sen duyamadın mı
Beni anlamadın mı
Gel bir şey deniycem uyanmasınlar
işi gücü salla gel
sınırını zorla gel
yolunu bul da gel
elimi tutsaydın tabunu yıksaydın
tene dokunsaydın of hadi koş gel


Gökhan Tan Seni Bana Yazsınlar Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder