28 Nisan 2016 Perşembe

Aynur Aydın Anlatma Bana Şarkı Sözleri

Hepimizin bayıldığı şarkıcı olan Aynur Aydın adlı şarkıcının son çıkardığı şarkısı Anlatma Bana geçtiğimiz günlerde yayınlandı. Anlatma Bana şarkısını ve Anlatma Bana sözlerini bulabilirsiniz.Türkiye'nin en iyi şarkıcılarından olan Aynur Aydın tarafından söylenen Anlatma Bana şarkısı sizlerle.Anlatma Bana adlı şarkının klibini aşağıdan izleyebilir, şarkı sözlerini bulabilirsiniz.Anlatma Bana şarkısı umarız ki bizi mutlu ettiği kadar sizi de mutlu eder.

Aynur Aydın Anlatma Bana Şarkı Sözleri

Bugün Yanımda Sen Olmalısın
Nasılsın Diye Sen Sormalısın
Gördüğüm En Kötü Rüyayı bile
Bir Tanem Sen Hayra Yormalısın

Anlatma Bana Benden Sonrasını...
Ben Yaşanmamış Saydım Senden Sonrasını
Sensizken Senle Yaşadım Yılları
Anlatma Bana Bensiz Aşklarını

Ah Kalbim Gel Otur, Konuşalım
Gece Gündüz Fark Etmez Buluşalım
Sonu Nasıl Olursa Olsun Aşkımızın
Ah Yeter Ki Aynı Kalpte Buluşalım

Aynur Aydın Anlatma Bana Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder