16 Nisan 2016 Cumartesi

Sibel Can Seninle İlk Defa Şarkı Sözleri

Hepinize merhaba dostlar, Sibel Can adlı şarkıcıyı hepimiz duymuşuzdur, bir çoğumuz sıkı fanı olan Sibel Can yeni şarkısı Seninle İlk Defa hemen aşağıda sizler için eklendi.Her yerde aranan Seninle İlk Defa şarkısı, şarkısına ait sözleri ve klibini siz sevgili SozleriDinle.com takipçilerimizle paylaşmazsak olmaz dedik ve Seninle İlk Defa şarkısı sizlerle... Seninle İlk Defa şarkısının klibini aşağıya ekledik ve şarkı sözlerini de hemen altına ekledik.Seninle İlk Defa şarkısını umarız sizde bizim kadar beğenirsiniz.

Sibel Can Seninle İlk Defa Şarkı Sözleri

Seninle Ilk Defa
Tattım Aşkı Sevdayı
Senden Öğrendim Severek Yaşamayı

Sen Açtın Gözlerimi
Her Şeyi Sende Gördüm
Sevmeyi, Hasreti, Çileyi Sende Gördüm

Senden Ayrılmak Çok Zor
Öyle Bağlıyım Ki Sana
Yalnızlık Kahreder
Çile Yağar Dünyama

Sen Açtın Gözlerimi
Her Şeyi Sende Gördüm
Sevmeyi, Hasreti , Çileyi Sende Gördüm

Sibel Can Seninle İlk Defa Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder