16 Nisan 2016 Cumartesi

Sibel Can Mutlu Ol Yeter Şarkı Sözleri

Sene 2016, efsane isim olan Sibel Can, Mutlu Ol Yeter adlı şarkısını piyasaya sürdü. Mutlu Ol Yeter şarkı sözlerini hemen aşağıda bulabilmektesiniz.Türkiye'nin en iyi şarkıcılarından olan Sibel Can tarafından söylenen Mutlu Ol Yeter şarkısı sizlerle.Bu güzel şarkının(Mutlu Ol Yeter) şarkı sözleri ve klibini hemen aşağıya sizler için ekliyoruz.Şarkı Sözlerinin yanısıra ritmi ile de ön plana çıkan Mutlu Ol Yeter şarkısı harika olmuş.

Sibel Can Mutlu Ol Yeter Şarkı Sözleri

Belkide Dilinden Bu Şarkı Düşmez
Dilin Söylesede Gönlün Hissetmez
Bilsen Bile Benim Için Farketmez
Bir Tek Dileğim Var Mutlu Ol Yeter

Bunu Sana Yazdığımı Bilmezsin
Bir Yabancı Şarkı Gibi Dinlersin
Benim Için Önce Tanrı Sonra Sensin
Bir Tek Dileğim Var Mutlu Yeter

Kimse Dolduramaz Inan Yerini
Bu Şarkıda Aşkımızın Yemini
Hiç Düşünme Mecnun Muyum Deli Mi
Bir Tek Dileğim Var Mutlu Ol Yeter

Bu Şarkımda Aşkımı Anlattım Sana
Duymazsan Sevgilim Üzülmem Buna
Alıştım Yıllardır Ben Yokluğuna
Bir Tek Dileğim Var Mutlu Ol Yeter.

Sibel Can Mutlu Ol Yeter Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder