25 Nisan 2016 Pazartesi

Mabel Matiz Ahu Şarkı Sözleri

Mabel Matiz son derece tanınan bir şarkıcı, 2016 yılında çıkardığı Ahu şarkısı herkes tarafından büyük ilgi gördü.Mabel Matiz 2016 şarkılarını da paylaştığımız sitemizde Mabel Matiz adlı şarkıcıya ait diğer şarkılara da ulaşabilmektesiniz.Ahu adlı şarkıyı, Ahu adlı şarkının klibini ve Ahu şarkı sözlerini hemen aşağıda bulabilirsiniz.Ahu şarkısı hepimizi mutlu etti, biz sözlerini çok sevdik.

Mabel Matiz - Ahu Dinle


Mabel Matiz Ahu Şarkı Sözleri

Yandı Gönül Gördüm En Ahı
Gözleri Göz Değil Ahu

Şaştı Dalımda Çiçeğim Heyhat
Ben Yoruldum Yaz Günahı

Yaz Gidip Güzden Dönerken

Tez Vuruldum Ah Gülerken

Şimdi Tüm Yollar Hayırsız

Yar Yürür Yarem Tükenmez

Kalmadı Dünlerin Acısı
Gönül

Ah Eriyor Yavaş Yavaş Bu Ömür
Ah Yaşım Genç Delikan

Düştüm Kaldım Perişan ...
Aşk Bürür Ruhumu

Meylere Kulum,
En Başından

Mabel Matiz Ahu Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder