16 Nisan 2016 Cumartesi

Sibel Can Dertli Dertli Şarkı Sözleri

Sene 2016, efsane isim olan Sibel Can, Dertli Dertli adlı şarkısını piyasaya sürdü. Dertli Dertli şarkı sözlerini hemen aşağıda bulabilmektesiniz.Sibel Can adlı şarkıcının Dertli Dertli şarkısı dışında diğer şarkılarını da sitemize eklemiş bulunmaktayız. Arama yaparak kolaylıkla erişebilirsiniz.Dertli Dertli şarkısının klibini paylaştığımız sitemizde biraz alta inerek Dertli Dertli şarkı sözlerini bulabilirsiniz.Sibel Can umarız ki Dertli Dertli gibi şarkılar çıkarmaya devam eder.

Sibel Can Dertli Dertli Şarkı Sözleri

Görüyorsun Tanrım Beni
Değiştir Bu Kaderimi
Açtım Sana Ellerimi
Yalvarırım Dertli Dertli

Bu Cananın Sahibisin
Sığınacak Gücüm Sensin
Derman Bana Senden Gelsin,
Bekliyorum Dertli Dertli.

Eskiler Hep Tas Misali,
Gözlerimde Çile Seli,
Yasadığım Nerden Belli
Gecem Dertli Günüm Dertli.

Dertlerimle Yalnız Kaldım,
Bir Çıkar Yol Bulamadım,
Çilelerle Adim Adım
Yürüyorum Dertli Dertli.

Özlediğim Güneş Doğsun,
Yarabbim Tek Umudumsun,
Dualarım Kabul Olsun,
Yaşanmıyor Dertli Dertli.

Eskiler Hep Tas Misali,
Gözlerimde Çile Seli,
Yasadığım Nerden Belli,
Gecem Dertli Günüm Dertli..

Sibel Can Dertli Dertli Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder