26 Nisan 2016 Salı

Rubato - Sıla Gençoğlu Başka Şarkı Sözleri

Hepinize merhaba dostlar, Rubato'yu ve Sıla Gençoğlu adlı şarkıcıyı hepimiz duymuşuzdur, bir çoğumuz sıkı fanı olan Rubato - Sıla Gençoğlu yeni şarkısı Başka Şarkı hemen aşağıda sizler için eklendi.Her yerde aranan Başka Şarkısı, şarkısına ait sözleri ve klibini siz sevgili takipçilerimizle paylaşmazsak olmaz dedik ve Başka Şarkı şarkısı sizlerle... Rubato ve Sıla Gençoğlu dışında bir çok şarkıcının şarkısını ve sözlerini paylaşıyor olduğumuz sitemizde hemen aşağıdan Başka Şarkı sözlerini bulabilmektesiniz.Başka Şarkı sözünü sizinde bizim kadar seveceğinizi umuyoruz.

Rubato - Sıla Gençoğlu - Başka Şarkı Dinle



Rubato Sıla Başka Şarkı Sözleri


Yokluğunu Kaydettim
Başa Sar Sar Dinliyorum

Bu Şarkıdan Vazgeçtim Ama
Başka Şarkı Da Sevmiyorum
Henüz Yazılmamış
Satırların Altında Sesin

Fikrini De Kaptırdım Sana
Bildiğinden Eminim

Güven Yerle Bir Bende
Sende De Mi Öyle?
Üzülmeyi Göze Alsaydık O An
Mutluyduk Şuan

Durur Durur Insan Aklıyla
Kendini Vurur Mu
Vurur Da Ölmez Mi Insan

Haklıysan Uyunur Mu?
Kurtarıcak Bi Sebep,
Bi Sebep Lazım Bana
Şaibeden Geçilmiyor Aşkın Anayasasından
Sarma Kıskıvrak


Şefkatinle Oyalama
Umudumu Üstünden Gömlek Gibi Çıkarıp Atma
Güven Yerle Bir Bende
Sende De Mi Öyle?

Üzülmeyi Göze Alsaydık O An,
Mutluyduk Şuan
Durur Durur Insan Aklıyla

Kendini Vurur Mu?
Vurur Da Ölmez Mi Insan
Haklıysan Uyunur Mu?

Rubato - Sıla Gençoğlu Başka Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder