25 Nisan 2016 Pazartesi

Ömür Gedik Aşk Mı Dedin Şarkı Sözleri

Hala ilk günkü kadar sevilen Aşk Mı Dedin şarkısını ve hemen sonra çıkmış klibini ve bununla beraber şarkı ait sözleri siz değerli üyelerimize özel paylaştk. Aşk Mı Dedin şarkısını umuyuoruz ki seveceksiniz.Aşk Mı Dedin gibi şarkılar bizleri hep mutlu edecek türden şarkılardır, bu güzel şarkının yazarı Ömür Gedik.Aşk Mı Dedin adlı şarkıyı, Aşk Mı Dedin adlı şarkının klibini ve Aşk Mı Dedin şarkı sözlerini hemen aşağıda bulabilirsiniz.Sitemizi sık sık ziyaret edin, yeni eklenen dizi şarkılarından ve güncel şarkı sözlerinden mahrum kalmayın.

Ömür Gedik - Aşk Mı Dedin Dinle


Ömür Gedik Aşk Mı Dedin Şarkı Sözleri

Üzülmem ben her şey yolunda
Aşk mı dedin o da kimin umrunda
Geçer geçer diyenler avuturdu
Bittiyse sence artık öldürür mü ?

Bugün dönenler dün gidenlermiş
Gönlüm bu yolları iyi bilirmiş
Hatanı affetmek erdem mi ?
Neden bir daha acıt diye mi ?

Dokunma kalbimi bulandırma..
Yanımdasın diye dünyamdasın sanma
Konuşsana bitirmedim daha hangi ben var
Gözün aydın beslediğin duygular bunlar

Yüzün burnun yerlerde sürtene kadar
Sensiz hayat hala geçmiş olsun buraya kadar
Bugün dönenler dün gidenlermiş
Gönlüm bu yolları iyi bilirmiş

Hatanı affetmek erdem mi
Neden bir daha acıt diye mi
Dokunma kalbimi bulandırma...
Yanımdasın diye dünyamdasın sanma

Konuşsana bitirmedim daha hangi ben var
Gözün aydın beslediğin duygular bunlar
Yüzün burnun yerlerde sürtene kadar
Sensiz hayat hala geçmiş olsun buraya kadar...

Ömür Gedik Aşk Mı Dedin Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder