22 Nisan 2016 Cuma

Ayla Çelik Bağdat Şarkı Sözleri

Hepinizin tanıdığı bir isim olan Ayla Çelik son şarkısıyla karşımızda... Bağdat şarkısı neredeyse bir çok radyoda çaldı ve sitemize eklemek istedik.Bağdat adlı şarkıyı söyleyen Ayla Çelik adlı şarkıcımıza ait diğer şarkıları ve şarkı sözlerini de sitemizde bulabilirsiniz.Bağdat adlı şarkının klibini ve bununla birlikte şarkı sözlerinide hemen aşağıya bırakıyoruz.Bağdat şarkısı umarız ki bizi mutlu ettiği kadar sizi de mutlu eder.

Ayla Çelik - Bağdat Dinle



Ayla Çelik Bağdat Şarkı Sözleri

Yine Seni Sevmekten Başka
Hiçbir Şey Yapmadım Bugün
Eni Konu Çaldı Telefonlarım
Boşver Bakmadım Bugün

Ne Gazete Okudum Ne De Bi Haber
Derdi Yasakladım Bugün
Kaç Öpücük Olmuş Inanamazsın
Aşkı Hesapladım Bugün
Dün Geceyle Tam üç Ay bir Gün

Ben Dünyanın En Büyük Aşığı Olabilirim
Ben Koynunda Yüz Sene Bin Sene Durabilirim
Ben Leyla’ı Mecnun’u Ferhatı Aslıyı
Kerem’i Bilmem Ama
Bağdatı Iki Gözüm Kapalı Bulabilirim

Ayla Çelik Bağdat Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder