16 Nisan 2016 Cumartesi

Sibel Can Bir Kulunu Çok Sevdim Şarkı Sözleri

Son derece kaliteli şarkılara imza atan Sibel Can adlı harika sesin en beğenilen şarkılarından olan Bir Kulunu Çok Sevdim sizlerle... Efsane şarkı Sibel Can Bir Kulunu Çok Sevdim dinlemek ve şarkı sözlerini okumanız için aşağıya ekledik.Her yerde aranan Bir Kulunu Çok Sevdim şarkısı, şarkısına ait sözleri ve klibini siz sevgili SozleriDinle.com takipçilerimizle paylaşmazsak olmaz dedik ve Bir Kulunu Çok Sevdim şarkısı sizlerle... Bir Kulunu Çok Sevdim adlı şarkının şarkı sözlerini ve klibini hemen aşağıya ekliyoruz, erişebilmeniz için.Bir Kulunu Çok Sevdim gibi efsane şarkıları paylaşmaya devam edeceğiz.

Sibel Can Bir Kulunu Çok Sevdim Şarkı Sözleri

Döndüm Kıbleye Doğru Açtım Ellerimi
Yalvardım Allahıma Duysun Diye Beni
Damla Damla Gözyaşım Dökülürken Gözümden
Çektiğim Acıları Yaşıyorum Yeniden

Bir Kulunu Çok Sevdim O Beni Hiç Sevmiyor
Kalbimi Ona Verdim Artık Geri Vermiyor
Elim Kolum Bağlanmış Çaresizim Allahım
Bu Canımı Sen Verdin Benden Almak Istiyor

Hor Gören Şu Gururun Tükenmek Bilmezmi
Sevginle Yanan Kalbi Üzdüğün Yetmezmi
İyi Niyet Uğruna Yaşıyorsak Dünyada


Seven Garip Olsada Sevilmeye Değmez mi ?

Sibel Can Bir Kulunu Çok Sevdim Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder