28 Nisan 2016 Perşembe

Aynur Aydın Geri Dön Şarkı Sözleri

Sene 2016, efsane isim olan Aynur Aydın, Geri Dön adlı şarkısını piyasaya sürdü. Geri Dön şarkı sözlerini hemen aşağıda bulabilmektesiniz.Geri Dön adlı şarkı Aynur Aydın tarafından söyleniyor ve zamanında oldukça hit getirmiş bir şarkıdır.Şarkı sözlerini paylaştığımız Geri Dön şarkısına ait klibini ve şarkının kendisini de yazıda bulabilirsiniz.Sitemizi sık sık güncellediğimiz için bizi gün içinde ziyart ederseniz, yeni şarkılara ve sözlerine ulaşabilirsiniz.

Aynur Aydın Geri Dön Şarkı Sözleri

Kırmışım Dökmüşüm Ben Aslında
Biliyorum Herkesi
Zannettim Kendimi Bende Dünyanın Merkezi...

Kumdan Kalelerim Var Bak
Yıkılmaya Mahkum Hepsi
İçimde Bir Yerlerde Hep
Sevgilimin Sesi
Ne Olur,
Geri Dön...

İstedim Bekledim Ben Aşkı
Gelmeli Kendisi...
Hapsettim Kalbimi Burada...
Gururumun Vergisi

Aynur Aydın Geri Dön Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder