26 Nisan 2016 Salı

Oğuzhan Uğur Madım Mı Şarkı Sözleri

Hepinize merhaba dostlar, Oğuzhan Uğur adlı şarkıcıyı hepimiz duymuşuzdur, bir çoğumuz sıkı fanı olan Oğuzhan Uğur yeni şarkısı Madım Mı hemen aşağıda sizler için eklendi.Her yerde aranan Madım Mı şarkısı, şarkısına ait sözleri ve klibini siz sevgili SozleriDinle.com takipçilerimizle paylaşmazsak olmaz dedik ve Madım Mı şarkısı sizlerle... Oğuzhan Uğur tarafından okunan Madım Mı adlı şarkının şarkı sözlerini ve klibini sizler için ekliyoruz.Oğuzhan Uğur umarız bu kadar kaliteli parçalar yaptığı çizgisinde yürümeye devam etsin.

Oğuzhan Uğur - Madım Mı Dinle


Oğuzhan Uğur Madım Mı Şarkı Sözleri

Aynaya bakınca anlayacaksın...
Sen yalnız kalınca ağlayacaksın
O küçük ellerin üşüyüp yazda
Sen beni o zaman arayacaksın

Hiç kimse duymayıp sesini başka
Halini sormayıp seni tek başına
Bırakıp da hayat gelince bana...
Sen beni o zaman anlayacaksın

Ben seni bu yollardan kurtarmadım mı
Düştüğün çukurlardan çıkarmadım mı
Korktuğun karanlıktan kalbime alıp
Ben seni herkesten sakınmadım mı

Sen bana yine böyle yüzünü asıp
Ettiğin yeminleri yerlere atıp...
Hiçbir şey söylemeden gidiyorsun ya
Sen beni üzmekten sıkılmadın mı

Oğuzhan Uğur Madım Mı Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder