13 Nisan 2016 Çarşamba

Cem Belevi Alışamıyorum Şarkı Sözleri

2016 yılı içinde belki de çıkmış en iyi şarkılardan biri olduğunu düşünüyor olduğumuz Alışamıyorum şarkısı, Cem Belevi kaleminden.Her yerde aranan Alışamıyorum şarkısı, şarkısına ait sözleri ve klibini siz sevgili sozleridinle.blogspot.com üyelerimize özel paylaşalım istedik ve Alışamıyorum şarkısı sizlerin beğenisine sunulmuştur. Efsane isim olan Cem Belevi söylediği Alışamıyorum şarkısının şarkı sözlerini eklemezsek olmaz, dedik hemen aşağıya ekledik.Alışamıyorum şarkısını umarız sizde bizim kadar beğenirsiniz.

Cem Belevi - Alışamıyorum Dinle


Cem Belevi Alışamıyorum Şarkı Sözleri

Alışamıyorum,
Ev Sessiz, Dayanamıyorum,
Ben Sensiz
Eli Kolu Bağlı
Habersiz Bekliyorum.
Bekliyorum...
Alışamıyorum, Ev Sessiz
Dayanamıyorum,
Ben Sensiz
Gelişi Belalı Ümidi Kesmiyorum.

Cem Belevi Alışamıyorum Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder