2 Kasım 2015 Pazartesi

Kırgın Çiçekler 19.Bölümde Çalan Mektup Yazdım Acele Dinle

Kırgın Çiçekler dizisinde çalan bu güzel şarkıyı yani Mektup Yazdım Acele şarkısını sizler için paylaşıyoruz.Çok beğenilen ve bir o kadarda tepki çeken Mektup Yazdım Acele şarkısı, şözleri ve klibini paylaşmak istedik. Mektup Yazdım Acele şarkısını çok seveceksiniz.Mektup Yazdım Acele adlı şarkının klibini aşağıdan izleyebilir, şarkı sözlerini bulabilirsiniz.Sitemizi sık sık güncellediğimiz için bizi gün içinde ziyart ederseniz, yeni şarkılara ve sözlerine ulaşabilirsiniz.

Kırgın Çiçekler - Apolas Lermi - Mektup Yazdım Acele Dinle


Kırgın Çiçekler - Apolas Lermi - Mektup Yazdım Acele Şarkı Sözleri

Mektup yazdum acele da
Oku oku hecele   
Mektup bendendur yarum da
At koynuna gecele
Mektup yazdum sevdama
Okusun heceleri
Geleceğum akluna da
Cuma geceleri
Getur beni akluna da
Cuma geceleri
Mektubumun uçlari da 
Bağlamadur bağlama
Ben yazarken ağladum da
Sen okurken ağlama
Mektup yazdum sevdama
Okusun heceleri
Geleceğum akluna da
Cuma geceleri
Getur beni akluna da
Cuma geceleri
Mektup yazdum kış idi da
Kalemum gümüş idi
Okuyan incinmesun da
Yüreyum yanmiş idi
Mektup yazdum sevdama
Okusun heceleri
Geleceğum akluna da
Cuma geceleri
Getur beni akluna da
Cuma geceleri


Kırgın Çiçekler 19.Bölümde Çalan Mektup Yazdım Acele Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder