28 Kasım 2015 Cumartesi

Şira Yangın Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Hepinizin tanıdığı bir isim olan Şira son şarkısıyla karşımızda... Yangın şarkısı neredeyse bir çok radyoda çaldı ve sitemize eklemek istedik.Yangın adlı şarkı Şira tarafından söyleniyor ve zamanında oldukça hit getirmiş bir şarkıdır.Şarkı sözleri ve klibini aşağıya eklediğimiz Şira Yangın şarkısını beğenirsiniz diye düşündük.Sitemizi sık sık ziyaret edin, yeni eklenen dizi şarkılarından ve güncel şarkı sözlerini kaçırmayın...

Şira - Yangın Dinle


Şira Yangın Şarkı Sözleri

Yürüdüğüm bu yollarda
Yok demedim ben hiç aşka...

Sanırım geldiğin yere...
Verilecek hesabım kalmadı

Canım istedi rüzgarla, estim koştum kollara
Yanıma kalan sözler var

Konuşamıyorum onlara
Yangın yangın bu aşkın her yanı
İstesende geri getiremiyor zamanı

İçinden geldiği gibi etsen ah
Bu cehennem içinde kalırım günah

Şira Yangın Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder