20 Kasım 2015 Cuma

Yasin Keleş ft Tan Taşçı Paşa Paşa Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri

Enfes tanımına uyan bir isim Tan Taşçı, 2015 yılında çıkarmış olduğu Paşa Paşa şarkısı her yerde aranan bir şarkıdır.Paşa Paşa adlı şarkıyı söyleyen Tan Taşçı adlı şarkıcıya ait diğer şarkıları ve şarkı sözlerini de sitemizde bulabilirsiniz.Paşa Paşa şarkısının klibini aşağıya ekledik ve şarkı sözlerini de hemen altına ekledik.Paşa Paşa şarkısı her zaman severek dinleyeceğimiz türden bir şarkı diye düşündük. Yorumlarınızı alalım...

Tan Taşçı Paşa Paşa Dinle

Tan Taşçı Paşa Paşa Şarkı Sözleri

Paşa paşa paşa paşa...
Ne yaptım da ben aynını buldum
Ne ettim senin gibisinin oldum
Kimin nazarı gözü bizi vurdu
Ayrılırken sana ne oldu
Bu sen misin senin yansıman mı ?
Ne tür bi cahilsin utanman mı ?
Şunun arkasında net bi duralım
Bu sinir harbinin sebebi sensin
Her gelene yakamı kaptırmam.
Kuru söze bu canımı yaktırmam.
O buraya gelecek sözlerini yiyecek
Paşa paşa dönecek ardından
Paşa paşa paşa paşa...
Paşa paşa paşa paşa...



Yasin Keleş ft Tan Taşçı Paşa Paşa Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder