30 Ekim 2015 Cuma

Kiralık Aşk 19.Bölümde Çalan Şarkı Herşey Para Pul Dinle

Herşey Mal Mülk Herşey Para Pul adlı şarkıyı bir çoğumuz Kiralık Aşk adlı diziyle tanısa da Herşey Mal Mülk Herşey Para Pul şarkısını Koray söylüyor.Hepinizin merak ediyor olduğu Kiralık Aşk Herşey Mal Mülk Herşey Para Pul adlı şarkıyı Koray söylüyor.Herşey Mal Mülk Herşey Para Pul adlı şarkının klibini ve bununla birlikte şarkı sözlerinide hemen aşağıya bırakıyoruz.Koray umarız bu kadar kaliteli parçalar yaptığı çizgisinde yürümeye devam etsin.

Kiralık Aşk - Koray - Herşey Mal Mülk Herşey Para Pul Dinle


Kiralık Aşk - Koray - Herşey Mal Mülk Herşey Para Pul Şarkı Sözleri

Bak deme bana bakamam gözün.e
Gül deme bana gülemem yüzüne
Bak deme bana bakamam gözüne
Gül deme bana gülemem yüzüne
Kusura bakma iş işten geçti
Olamayız artık eskisi gibi
Kusura bakma iş işten geçti
Olamayız artık eskisi gibi
Benim de gözüm artık açıldı
Her yanıma kısmet saçıldı
İstemem ne aşk ne karakter....
Dünya para üstüne döner
Her şey mal mülk her şey para pul
Dostlukmuş sevgiymiş ara bul...
Her şey mal mülk her şey para pul
Dostlukmuş sevgiymiş ara bul
Yok deme bana sen de ben gibisin
İsteseler canını verirsin
Yok deme bana sen de ben gibisin....
İsteseler canını verirsin
Kusura bakma iş işten geçti
Olamam ben artık eskisi gibi...
Kusura bakma iş işten geçti
Olamam ben artık eskisi gibi
Benim de gözüm artık açıldı
Her yanıma kısmet saçıldı
İstemem ne aşk ne karakter...
Dünya para üstüne döner
Her şey mal mülk her şey para pul
Dostlukmuş sevgiymiş ara bul
Her şey mal mülk her şey para pul...


Kiralık Aşk 19.Bölümde Çalan Şarkı Herşey Para Pul Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder