28 Kasım 2015 Cumartesi

Model Sarı Kurdeleler Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Son derece kaliteli şarkılara imza atan Model adlı harika sesin en beğenilen şarkılarından olan Sarı Kurdeleler sizlerle... Efsane şarkı Model Sarı Kurdeleler dinlemek ve şarkı sözlerini okumanız için aşağıya ekledik.Sarı Kurdeleler gibi şarkılar bizleri hep mutlu edecek türden şarkılardır, bu güzel şarkının yazarı Model.Bu güzel şarkının(Sarı Kurdeleler) şarkı sözleri ve klibini hemen aşağıya sizler için ekliyoruz.Sarı Kurdeleler şarkısını sizinde bizim kadar seveceğinizi umuyoruz.

Model - Sarı Kurdeleler Dinle


Model Sarı Kurdeleler Şarkı Sözleri

Dün gece yaralı küçük bi kız bulunmuş
Etrafına sarı kurdeleler sarılmış
Son bi kez süslemek istemiş onu büyükler
Yine yasaklarıyla
Yaklaşıp yakından bakınca gördüm
Yatan benim küçüklüğüm ve ben büyüdüm
Mevsimlik elbisemle cenaze alayını izlerken
Geçtim meyveli ağaçlarla mis kokan bahçelerden
Bir çiçek kopardım son kez ona baktım
Çiçeğimi taktım göğsüme
Kimse yeni yara açamaz artık
Çok canım yandı acımaz artık...
Bugün düşerse yarın kalkar 

Bu kız kendine acımaz artık
Ardımdan konuşulurken
Fısıltılar duydum tesadüfen
Sordum tanır mıydızı bu yatan kızı
Henüz nefes alırken
Mutluluk başka kalplerde saklı sanırdık
Hep yarımdık, yanıldık
Kimse yeni yara açamaz artık
Çok canım yandı acımaz artık
Bugün düşerse yarın kalkar 

Bu kız kendine acımaz artık
Kimse yeni yara açamaz artık
Çok canım yandı acımaz artık
Bugün düşerse yarın kalkar 
Bu kız kendine acımaz artık
Bir yol yürüdüm evimizden
Yol büyüktü hepimizden

Ölümden, ikimizden
Ve zavallı sevgimizden...
Dün gece ufacık bi çiçek solmuş
Bugün yeniden güneş doğmuş
Bak burada küçük bi kız ölmüş
Ruhu büyüyüp kadın olmuş
Kimse yeni yara açamaz artık
Çok canım yandı acımaz artık

Bugün düşerse yarın kalkar 
Bu kız kendine acımaz artık
Kimse yeni yara açamaz artık
Çok canım yandı acımaz artık
Bugün düşerse yarın kalkar 
Bu kız kendine acımaz artık...



Şira Yangın şarkı sözlerini de tavsiye ederiz.

Model Sarı Kurdeleler Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder