28 Kasım 2015 Cumartesi

Tunç Samur Vedalar Soğuk Olur Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Tunç Samur son derece tanınan bir şarkıcı, 2015 yılında çıkardığı Vedalar Soğuk Olur şarkısı herkes tarafından büyük ilgi gördü.Tunç Samur 2015 şarkılarını da paylaştığımız sitemizde Tunç Samur adlı şarkıcıya ait diğer şarkılara da ulaşabilmektesiniz.Vedalar Soğuk Olur şarkısının klibini paylaştığımız sitemizde biraz alta inerek Vedalar Soğuk Olur şarkı sözlerini bulabilirsiniz.Sitemizi sık sık ziyaret edin, yeni eklenen dizi şarkılarından ve güncel şarkı sözlerinden mahrum kalmayın.

Tunç Samur - Vedalar Soğuk Olur Dinle


Tunç Samur Vedalar Soğuk Olur Şarkı Sözleri

Karanlık olduğu zaman
Benim günüm doğar...
Önümde bir deniz ve bir sükut o sonbahar.

Hayallerim o gün sana hesap sorar.
Üşüttüğün o saf bedenin ne günahı var
Daha gün olmadan gemileri yakan
Ve bir şişeyle sana merhaba diyen adam
Yanında olduğun, kalbinde olmayan
Bu akşam ardı ardına vedalar içtim uğruna
Gülmeyen o yüzün bugün gülsün Allah aşkına
Gidiyorum bak; ben olmadan daha
Ne günlerin var
Vedalar soğuk olur, güz bile üşür o an
Kalan güler ama gidendir gözüne yaş dolan...
Üşüyorum bak sen olmadan bana
Bir ömür sonbahar...


Önceki şarkımız: Model sarı kurdeleler sözlerini sitemizden okuyabilir ve dinleyebilirsiniz..


Tunç Samur Vedalar Soğuk Olur Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder