29 Kasım 2015 Pazar

Harika Avcı Çelişki Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Hepinize merhaba dostlar, Harika Avcı adlı şarkıcıyı hepimiz duymuşuzdur, bir çoğumuz sıkı fanı olan Harika Avcı yeni şarkısı Çelişki hemen aşağıda sizler için eklendi. Harika Avcı gibi efsane şarkıcıların şarkılarını da sitemize ekledik. Arama kutucuğuna istediğiniz şarkı adını yazarsanız ulaşırsınız.Çelişki adlı şarkının klibini ve bununla birlikte şarkı sözlerinide hemen aşağıya bırakıyoruz. Harika Avcı umarız bu kadar kaliteli parçalar yaptığı çizgisinde yürümeye devam etsin.

Harika Avcı  Çelişki Dinle


Harika Avcı Çelişki Sözleri

Bana göre aşk değil bu çelişki
Çok geç anladım
Sebebini bilmeden...
Sana ben aşk'ım delice bağlandım

Hergün isyan ediyorum kaderime
Boyun eğmekten kaçıyorum
Tek şahidim, aynada yine

Çok özledim seni
Bakmaya doyamadım
Bir gün biter diye
Seni hiç saramadım...
Bana göre aşk değil bu çelişki
Çok geç anladım
Sebebini bilmeden
Sana ben aşk'ım delice bağlandım


Harika Avcı Çelişki Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder