24 Kasım 2015 Salı

Ceyhun Damla Saygılarımla Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Saygılarımla şarkısını siz takipçilerimizle buluşturmak istedik. Son derece hoşlandığımız bu şarkıyı beğenirsiniz diye düşündük. Ceyhun Damla dışında Murat Boz, Demet Akalın gibi şarkıcıların şarkılarını da sitemize ekledik.Bu güzel şarkının(Saygılarımla) şarkı sözleri ve klibini hemen aşağıya sizler için ekliyoruz.Saygılarımla şarkısını sizinde bizim kadar seveceğinizi umuyoruz.

Ceyhun Damla - Saygılarımla Dinle


Ceyhun Damla Saygılarımla Şarkı Sözleri

Bir nefes gibi sevmek 
Çok gerekli çok özel 
Bu yasak aşkımızda ...
Son nefes bile güzel
Sen de ben de çaresiziz ahh 
Çıkmazdayız yolumuz yok 
Sevmek hakkımız da olsa 
Biliyorsun biliyorsun biliyorsun ...
Sonumuz yok
Ben yaşarım yaşanmış duygularımla 
Ortasından bölünmüş uykularımla 
Sen beni düşünme toparlanırım 
Güle güle git sen saygılarımla

Sen de ben de çaresiziz ahh 
Çıkmazdayız yolumuz yok 
Sevmek hakkımız da olsa 
Biliyorsun biliyorsun biliyorsun 
Sonumuz yok


Ben yaşarım yaşanmış duygularımla 
Ortasından bölünmüş uykularımla 
Sen beni düşünme toparlanırım 
Güle güle git sen saygılarımla



Ceyhun Damla Saygılarımla Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder