7 Şubat 2016 Pazar

Yusuf Taşkın Ağla Sevdam Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Hala ilk günkü kadar sevilen Ağla Sevdam şarkısını ve hemen sonra çıkmış klibini ve bununla beraber şarkı ait sözleri siz değerli üyelerimize özel paylaştk. Ağla Sevdam şarkısını umuyuoruz ki seveceksiniz. Ağla Sevdam gibi şarkılar bizleri hep mutlu edecek türden şarkılardır, bu güzel şarkının yazarı Yusuf Taşkın.2016 yılının en iyi şarkısı olacağa benzeyen Ağla Sevdam şarkısının şarkı sözleri sizler için hemen aşağıda!Ağla Sevdam şarkısını sizinde bizim kadar seveceğinizi umuyoruz.

Yusuf Taşkın - Ağla Sevdam Dinle


Yusuf Taşkın Ağla Sevdam Şarkı Sözleri

Ağla Sevdam
Ağla Zorba Bu Dünya
Ağla Susma Ağla
Ağla Ağla

Kördüğüm Çember
Dört Duvar
Canevinde Bıkar Can Uçar
Boş Kalır O Hanlar Saraylar

Beni Sen Al Yeminim Var
Kül Oldum Söndüm Ateşine Sar
Sar Al Beni Sana Sar
Sar Sar Bana Sensin Yar

Habersiz Kuşlar Geçer
Geceler Zehir Zıkkım
Gözlerimi Sel Basmış
Yağmurlar Ardındayım
Aşığım Ben Sana Çok Aşığım
Yola Çık Yollardayım ooff

Kördüğüm Çember
Dört Duvar
Canevinde Bıkar Bu Can Uçar
Boş Kalır O Hanlar Saraylar

Yusuf Taşkın Ağla Sevdam Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder