8 Şubat 2016 Pazartesi

O Ses Türkiye - Emre Sertkaya Geberiyorum Şarkı Sözleri

Hepimizin bayıldığı şarkıcı olan Emre Sertkaya adlı şarkıcının son çıkardığı şarkısı Geberiyorum geçtiğimiz günlerde yayınlandı. Geberiyorum şarkısını ve Geberiyorum sözlerini bulabilirsiniz.Emre Sertkaya haricinde Murat Boz, Demet Akalın gibi şarkıcıların şarkılarını da sitemize ekledik.2016 yılının en iyi şarkısı olacağa benzeyen Geberiyorum şarkısının şarkı sözleri sizler için hemen aşağıda!Geberiyorum şarkısı umarız ki bizi mutlu ettiği kadar sizi de mutlu eder.

Emre Sertkaya Geberiyorum Şarkı Sözleri

Geçip Gitmiş Günler Gelin 
Rakı Için Sarhoş Olun 
Islıkla Bir Şeyler Çalın 
Geberiyorum Kederden. 

İlerdeki Güzel Günler 
Beni Görmeyecek Onlar 
Bari Selam Yollasınlar 
Geberiyorum Kederden. 

Başladığım Bugünkü Gün 
Yarıda Kalabilirsin, 
Geceye Varmadan Yahut 
Çok Büyük Olabilirsin.

O Ses Türkiye - Emre Sertkaya Geberiyorum Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder