11 Şubat 2016 Perşembe

İrem Derici Suçu Bana Atma Şarkı Sözleri

Enfes tanımına uyan bir isim İrem Derici, 2016 yılında çıkarmış olduğu Suçu Bana Atma şarkısı her yerde aranan bir şarkıdır.Suçu Bana Atma adlı şarkıyı söyleyen İrem Derici adlı şarkıcımıza ait diğer şarkıları ve şarkı sözlerini de sitemizde bulabilirsiniz.Suçu Bana Atma şarkısının sözleri hepimizi kalbimizden yaraladı, şarkı sözlerini aşağıya eklemiş bulunuyoruz.Sitemizi sık sık ziyaret edin, yeni eklenen dizi şarkılarından ve güncel şarkı sözlerinden mahrum kalmayın.

İrem Derici - Suçu Bana Atma Dinle

irem derici suçu bana atma şarkı sözleri
irem derici suçu bana atma şarkı sözleri

İrem Derici Suçu Bana Atma Şarkı Sözleri

Önüne Bak, Aynı Yolda Gitmiyoruz.
Bakıyoruz Ama Görmüyoruz.
Inandırıcı Olmuyor Bu Yanyanalık
Atmıyor Öyle Kalbi, Yalandan Dolandan
E Biyerden Sonra Bitiyor
Aşk Kendi Fişini Çekiyor

(2x)
Sorsan Yakan Ben Gemileri
Bu Büyük Depremin Nedeni
Ben Mi Her Şeyin Sebebi

(2x)
Suçu Bana Atma, Allah Görür
Zora Koşma Dinle Kalbimi
Beni Öne Sürme Yanlış Olur
Sen Mahfettin Artık Anla Bizi...

İrem Derici Suçu Bana Atma Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder