24 Şubat 2016 Çarşamba

Emre Kaya Esaret Şarkı Sözleri

Emre Kaya 2016 yılının en gözde şarkısını çıkardı, Esaret sizlerle... Emre Kaya Esaret şarkısının sözlerini aşağıda bulabilir ve dinleyebilirsiniz.Esaret adlı şarkıyı söyleyen Emre Kaya adlı şarkıcımıza ait diğer şarkıları ve şarkı sözlerini de sitemizde bulabilirsiniz.2016 yılının en iyi şarkısı olacağa benzeyen Esaret şarkısının şarkı sözleri sizler için hemen aşağıda! Sitemizi sık sık ziyaret edin, yeni eklenen dizi şarkılarından ve güncel şarkı sözlerinden mahrum kalmayın.


emre kaya esaret sözleri
emre kaya esaret sözleri

Emre Kaya - Esaret Dinle


Emre Kaya Esaret Şarkı Sözleri

Aklımdan Geçenleri
Fikrimde Olup Bitenleri
Tahmin Edemez Ki Zor Diyorsan
Bende Olanı Hala Aşk Sanıyorsan

Geçtim O Yolları Çoktan Unuttum
Bende Çok Eskiden Ayrı Bir Boyuttun
Hikayemde Yazacak Kalmadı Birşey
Bitti Esaret Kurtuldum

İstediğin Kadar Es Gürle Tutmuyorum Seni
Söylediğim Sözün Arkasındayım
Korkmuyorum...
Şuandan Itibaren Artık Arkama

Hiç Bakmıyorum
Bittin Bittin O Istediğin Kadar
Es Gürle Seni Tutmuyorum
Söylediğim Sözün Arkasındayım

Korkmuyorum...

Emre Kaya Esaret Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder