4 Şubat 2016 Perşembe

Aydilge Gel Sarıl Bana Şarkı Sözleri

Hepimizin bayıldığı şarkıcı olan Aydilge adlı şarkıcının son çıkardığı şarkısı Gel Sarıl Bana geçtiğimiz günlerde yayınlandı. Gel Sarıl Bana şarkısını ve Gel Sarıl Bana sözlerini bulabilirsiniz.Aydilge 2016 şarkılarını da paylaştığımız sitemizde Aydilge adlı şarkıcıya ait diğer şarkılara da ulaşabilmektesiniz.Gel Sarıl Bana adlı şarkının şarkı sözlerini ve klibini hemen aşağıya ekliyoruz, erişebilmeniz için.Gel Sarıl Bana şarkısının sözleri bizi gerçekten mest etti.

Aydilge Gel Sarıl Bana Şarkı Sözleri

Hiç Kıyamam Dediklerin
Kıyıyor Mu Hep Sana
Kırılan Hayallerin
Batıyor Mu Ruhuna

Anılar, Hepsi Yalan
Anılar, Hep Dört Duvar
Geceler, Hepsi Duman
Geceler, Hep Dört Duvar

Yanına Yetti Ama,
Yanıyor Durmaz Yara
Üşüyor Yalnızlığı
Gel Sarıl Bana

Seni, Ne Yere Ne De Göğe
Koyamam Canım Diyen
Bi Vedaya Sığdırır
Gidiyor Mu Kalbimden

Anılar, Hepsi Yalan
Anılar, Hep Dört Duvar
Geceler, Hepsi Duman
Geceler, Hep Dört Duvar

Yanına Yetti Ama,
Yanıyor Durmaz Yara
Üşüyor Yalnızlığı
Gel Sarıl Bana

Aydilge Gel Sarıl Bana Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder