7 Şubat 2016 Pazar

Emre Aydın Ölünmüyor Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Harika eserlere imza atan Emre Aydın adlı şarkıcımızın son albümü dahilinde çıkardığı Ölünmüyor şarkısı yüreklerimizi dağladı. Biz çok sevdik.Çok beğenilen ve bir o kadarda tepki çeken Ölünmüyor şarkısı, şözleri ve klibini paylaşmak istedik. Ölünmüyor şarkısını çok seveceksiniz.Ölünmüyor adlı şarkının klibini aşağıdan izleyebilir, şarkı sözlerini bulabilirsiniz. Emre Aydın umarız ki Ölünmüyor gibi şarkılar çıkarmaya devam eder.

Emre Aydın - Ölünmüyor Dinle


Emre Aydın Ölünmüyor Şarkı Sözleri

Ne Yaptın Bana Sen
Çünkü Ben Duvarlara Döndüm
Ne Aldın Benden Sen
Çünkü Ben Duvarlara Döndüm

Ah Dağıldım Tabi Ben De Bin Parçaya
Hem Kırıldım Hem Kırdım
Ahhh üzüldüm tabi bende, kolay değil.
Hem Kırıldım, Hem Kızdım
Yana yana bak kül de oldum
Bile bile düştüm vuruldum
Paramparça oldum amma
Ölünmüyor yokluğunda
Yana yana ah kül de oldum
Bile bile düştüm vuruldum
Paramparça oldum amma

Ahh dağıldım tabi ben de bin parçaya
hem kırıldım hem de kırdım

Ahhh üzüldüm tabi bende, kolay değil.
Hem kırıldım, hem kızdım

(x2)
Yana yana bak kül de oldum
Bile bile düştüm vuruldum
Paramparça oldum amma
Ölünmüyor yokluğunda

Ölünmüyor bak, yokluğunda.
Yürünmüyor da..
Ölünmüyor bak, yokluğunda.
Yürünmüyor da

İster unut, ister unutma..
Tuzla buz kalbim görünmüyor da..

İster unut, ister unutma..
Dipteyim ben, daha düşülmüyor da..

(x4)
Yana yana bak kül de oldum
Bile bile düştüm vuruldum
Paramparça oldum amma
Ölünmüyor yokluğunda

Emre Aydın Ölünmüyor Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder