2 Ekim 2015 Cuma

Demet Aktaş Onu Alma Beni Al Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Hepinizin tanıdığı bir isim olan Demet Aktaş son şarkısıyla karşımızda... Onu Alma Beni Al şarkısı neredeyse bir çok radyoda çaldı ve sitemize eklemek istedik.Onu Alma Beni Al adlı şarkıyı söyleyen Demet Aktaş adlı şarkıcımıza ait diğer şarkıları ve şarkı sözlerini de sitemizde bulabilirsiniz.Onu Alma Beni Al adlı şarkının şarkı sözlerini ve klibini hemen aşağıya ekliyoruz, erişebilmeniz için.Onu Alma Beni Al şarkısı hepimizi mutlu etti, biz sözlerini çok sevdik.Teşekkürler.

Demet Aktaş - Onu Alma Beni Al Dinle



Demet Aktaş Onu Alma Beni Al Şarkı Sözleri

Bak atının terkisine de atmış, gözleri şaşı gelini
Mor kaftanlara sarmış, haspam odun gibi belini
Ah verin elime de kırayım, cadının derisi kara elini
Seni gidi dilleri fitne fücur, kıyametin gelsin

Sen o alacası içinde fesatla, hangi günü gün edicen
Ah o kaditin üstüne, bir de atlas yorgan sericen

Amanın amanın, yansın ocağın barkın utansın
Ağan emmin herbir yerine, kırmızı kınalar yaksın
Varsın bize vursun felek, ne çeyiz düzdüm emek emek
Allah bildiği gibi yapsın ahh...

(Nakarata giriyor)
Böyle de nispet olmaz ki, seni gidi zalim yar
E Zorla da kısmet olmaz ki, seni gidi hain yar

Bana ne bana ne beni al, onu alma
Beni al beni al onu alma
Bana ne bana ne beni al, onu alma
Beni al beni al onu alma

Bende bu yetim kirazlar al al dururken
Tek başıma kara gecelerde zar zor uyurken
Yar eteğimde çakallar kurtlar ulurken
İçine sinerse senin de kıyametin gelsin

Sen o alacası içinde fesatla, hangi günü gün edicen
Ah o kaditin üstüne bir de atlas yorgan sericen

Amanın amanın, yansın ocağın barkın utansın
Ağan emmin herbir yerine, kırmızı kınalar yaksın
Varsın bize vursun felek, ne çeyiz düzdüm emek emek
Allah bildiği gibi yapsın ah.


Demet Aktaş Onu Alma Beni Al Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder