2 Ekim 2015 Cuma

Ozan Özdemir Kül Eyledin Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Hepimizin bayıldığı şarkıcı olan Ozan Özdemir adlı şarkıcının son çıkardığı şarkısı Kül Eyledin geçtiğimiz günlerde yayınlandı. Kül Eyledin şarkısını ve Kül Eyledin sözlerini bulabilirsiniz.Çok beğenilen ve bir o kadarda tepki çeken Kül Eyledin şarkısı, şözleri ve klibini paylaşmak istedik. Kül Eyledin şarkısını çok seveceksiniz.Ozan Özdemir adlı şarkıcının söylediği Kül Eyledin şarkısının şarkı sözlerini aşağıya ekliyoruz.Kül Eyledin şarkısının sözleri bizi gerçekten mest etti gerçekten. Dinlemenizi tavsiye eder, iyi günler dileriz.

Ozan Özdemir - Kül Eyledin Dinle



Ozan Özdemir Kül Eyledin Şarkı Sözleri

Yüzünü döndür güneşe...
Benzer bende ki ateşe
Aklım ermedi bu işe
Yaktın kül eyledin beni
Aklım ermedi bu işe....
Yaktın kül eyledin beni
Yaktın kül eyledin beni
Aldın kul eyledin beni
Sattın pul eyledin beni
Niye sevdim ki ben seni
Yaktın kül eyledin beni...
Aldın kul eyledin beni
Sattın pul eyledin beni
Niye sevdim ki ben seni
Ağlamakla ömür biter
Acılara doydum yeter...
Sevmek bu kadar mı, beter
Yaktın kül eyledin beni
Yaktın kül eyledin beni
Aldın kul eyledin, beni
Sattın pul eyledin beni
Niye sevdim ki ben seni..

Ozan Özdemir Kül Eyledin Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder