4 Mayıs 2016 Çarşamba

İdo Tatlıses İşimi Bilirim Şarkı Sözü

Son derece kaliteli şarkılara imza atan İdo Tatlıses adlı harika sesin en beğenilen şarkılarından olan İşimi Bilirim sizlerle... Efsane şarkı İdo Tatlıses İşimi Bilirim dinlemek ve şarkı sözlerini okumanız için aşağıya ekledik.Türkiye'nin en iyi şarkıcılarından olan İdo Tatlıses tarafından söylenen İşimi Bilirim şarkısı sizlerle.İşimi Bilirim şarkısının klibini aşağıya ekledik ve şarkı sözlerini de hemen altına ekledik.İşimi Bilirim şarkısı ido tatlı ses 2016 single olarak yayınladığı güzel bir şarkıdır, sizinde bizim kadar seveceğinizi umuyoruz.

İdo Tatlıses - İşimi Bilirim Dinle


İdo Tatlıses İşimi Bilirim Şarkı Sözleri

Daha Şimdi Kalktım Ben Yataktan
Neler Söylemişsin Sen Arkamdan...
Sana Bunları Var Mı Hiç Yaşatan
Dünyada Cenneti Senin Önüne Sunan

Dur Beni Bekle Bir Tek Sözüne...
Dünyayı Durdururum Ben
Gel Kız Etme Kalbini Dinle
Bir Gün Bile Dayanamıyacan Sen

Hadi Gel Biz Bir Araya Gelelim
Bir Şey Olmaz Ben Işimi Bilirim
Bir Gören Duyan Olmazsa...
Biz Senle Şu Odaya Geçelim

Hadi Gel Biz Bir Araya Gelelim
Bir Şey Olmaz Ben Işimi Bilirim
Bir Gören Duyan Daha Olsa
İstanbul Bize Dar Güzelim...

İdo Tatlıses İşimi Bilirim Şarkı Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder