11 Mart 2016 Cuma

Kolpa - Ece Seçkin Hoş Geldin Ayrılığa Şarkı Sözleri

Hoş Geldin Ayrılığa şarkısını siz takipçilerimizle buluşturmak istedik. Son derece hoşlandığımız bu şarkıyı beğenirsiniz diye düşündük.Çok beğenilen ve bir o kadarda tepki çeken Hoş Geldin Ayrılığa şarkısı, şözleri ve klibini paylaşmak istedik. Hoş Geldin Ayrılığa şarkısını çok seveceksiniz.Kolpa - Ece Seçkin adlı şarkıcının söylediği Hoş Geldin Ayrılığa şarkısının şarkı sözlerini aşağıya ekliyoruz.Kolpa - Ece Seçkin umarız bu kadar kaliteli parçalar yaptığı çizgisinde yürümeye devam etsin.

hoşgeldin ayrılığa şarkı sözleri
hoşgeldin ayrılığa şarkı sözleri

Kolpa - Ece Seçkin - Hoş Geldin Ayrılığa Dinle


Kolpa  Ece Seçkin Hoş Geldin Ayrılığa Şarkı Sözleri

Bir Baktım Kendime
Eskiden Neymişim Be
Anladım Ki Sorun Sende
Neler Çektim Elinden
Tükendim Artık Bittim Artık
Hepsi Senin Yüzünden

Bu Aşk Sana Uymamış
Üstüne Oturmamış, Hiç
Unutma Sakın
Gidenin Yeri Kalmamış Hiç

(2x)
Bak Yol Verdim Sana
Uzat Boylu Boyunca
Ne Fayda Artık Dönsen Bile Bu Defa

Hoşgeldin Ayrılığa
Hoşgeldin Ayrılığa

Kolpa - Ece Seçkin Hoş Geldin Ayrılığa Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder