29 Ocak 2016 Cuma

Ozan Doğulu Uzun Lafın Kısası Şarkı Sözleri

Harika eserlere imza atan Ozan Doğulu adlı şarkıcımızın son albümü dahilinde çıkardığı Uzun Lafın Kısası şarkısı yüreklerimizi dağladı. Biz çok sevdik.Ozan Doğulu 2016 şarkılarını da paylaştığımız sitemizde Ozan Doğulu adlı şarkıcıya ait diğer şarkılara da ulaşabilmektesiniz.Bulunmaz nimet olan Ozan Doğulu Uzun Lafın Kısası şarkı sözlerini hemen aşağıya kaydediyoruz, aşağıdan ulaşabilirsiniz.Ozan Doğulu umarız ki Uzun Lafın Kısası gibi şarkılar çıkarmaya devam eder.

Ozan Doğulu - Uzun Lafın Kısası Dinle


Ozan Doğulu Uzun Lafın Kısası Şarkı Sözleri

Uzun Lafın Kısası
Çok Özledim Durumun Esası
Bu Bir Temas, Bir Soluk
Derdimin Devası Bu

Kalbim Bir Adım Atsa
Ayaklarım Geri Gidiyor...
Korkumdan Mı Arzumdan Mı?

Vefasız Hiç Düşündün Mü
Kaldım Mı Yoksa Öldüm Mü?
Her Gece Her Yanım Titrerken...
Benim Gibi Kaderine Sövdün Mü?

Tenin Zindan, Fikrim Düşman
Kalan Mağdur Giden Pişman
Gel Gör Ki Aşk Sebepmiş
Bak Bitince Dağılıyor Insan

Vefasız Hiç Düşündün Mü?
Kaldım Mı Yoksa Öldüm Mü?
Her Gece Her Yanım Titrerken
Benim Gibi Kaderine Sövdün Mü?

Tenin Zindan, Fikrim Düşman
Kalan Mağdur Giden Pişman
Gel Gör Ki Aşk Nefesmiş...
Aşkı Aldın Boğuluyor Insan


Ozan Doğulu Uzun Lafın Kısası Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum:

Yorum Gönder